محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمد پارسا باقری

پسر درجه یک من

سلام بر محمد پارسا مهد کودکی

1394/7/18 11:24
نویسنده : عمادی
100 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم که ماشا الله خیلی شیطونم شده تمام دندوناش در اومده هنوز کامل نمی تونه حرف بزنه البته جمله دوکلمه میگه مثل من نخام  انجا بیا و مامان جون بریم وو از این دست جملات الانه مهد کدوکه از اول مهر فرستادمش به خاطراینکه زیادی شیطون شده بود تو دفتر نمی شد ببریش الانم جامون عوض شده طبقه بالا هستیم و دردسرهای خودشو داره فعلا مشتری ندارم امروز که شنبه بود دوست نداشتم بیام چون یه کم خسته شده بودم

اما چه میشه کرد زندگی ما هم اینجوریه بازم خدا رو شکر

اقا حاجی یه کم کسالت داره مادرم بنده خدا داره ازشون مراقبت میکنه . فکر میکنم پیر شدم همانطور که تو پسرم داری بزرگ میشی من و بابام داریم پیر میشیم خدا کنه تو هم مثل مامانت وفادار باشی ان شا الله 

فدات بشم کیف قرمز مهدت خیلی بامزه ات کرده مامانم صبح زود بیدار میشه صبحانه و نهارتو اماده میکنه پسر گلم مهربونم دوست دارم هدیه خداوندی ان شا الله زندگی پر معنایی داشته باشی بووووووووسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا بانو
18 مهر 94 12:03
سلام مهربون پست قشنگتو خوندم....ایشالله یه عمر سایتون بالا سره محمدپارسا باشه میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید خونه ی خودتونو هم اگه لینک کنید ما حتما لینکتون میکنیم فدات شم
مینا بانو
18 مهر 94 18:37
نیومدید که ؟؟؟؟؟ من منتظرممم